"Velkommen til mit laboratorium. Her bliver der forsket i indtryk og udtryk."

mandag den 26. november 2012

Tandfeerne er landet...







































Så er der nye små Tandfeer i SHOPPEN! Og i morgen kl. 10.00 åbner SMUKSAK i Århus og her har de også fået friske forsyninger. Endnu et kuld små nuttede Tandfeer har forladt reden :-) Da jeg er ret kræsen med hvad jeg bruger af materialer generelt, er der heller ikke denne gang gået på kompromis med kvaliteten. Har brugt fed håndfiltet ren uld fra Nepal, som kan være utroligt svær at opdrive. Jeg bryder mig ikke om filt med kunststof i, da det ret hurtigt begynder at "fnuldre". Derfor er det heller ikke denne gang noget overdrevet stort kuld af Tandfeer der flyver hjemmefra. Så hvis du står og mangler en lille gave, til et førskole-barn med en rokketand, skal du slå til nu!

3 kommentarer:

  1. Det er simpelthen noget af det fineste jeg længe har set Eva :) Sikke en fantastisk fin fe. KH K

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Kirsten, det er dejligt når andre også kan lide det man går og nørkler med :-)

      Slet
  2. Jeg har en give-away igang på min blog, hvis du har lyst til at deltage,
    er du meget velkommen til at kigge forbi <3
    http://www.fashionbysterup.dk/2012/11/give-away-3.html

    SvarSlet

Dejligt at du læser med. Skrive endelig en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...