"Velkommen til mit laboratorium. Her bliver der forsket i indtryk og udtryk."

tirsdag den 20. november 2012

Og vinderen er...























I dag den 20 november er det Børnerettighedsdag. Dagen der markere at børn siden 1989 har haft deres egne rettigheder som er skrevet ned i FN´s Børnekonvention. 
Så vinderen af Red Barnets Julepakkekalender skulle selvfølgelig trækkes i dag. 
Jeg har brugt Random.org den her gang, men jeg kan ikke finde ud af at kopiere udtrækningen til min blog #%!"¤%&!!. Så I må altså bare tro mig på mit ord, når jeg siger at vinderen faldt på det 7 lod ud af 47. Det Heldige Asen, der har fået reddet sig noget juekreahygge i hus er hende HER. Tillykke, tillykke! (Send mig en mail med din adresse, så du kan nå at få pakken i postkassen inden den 1. december, hvor julekreahyggen begynder med Shane ved roret). Hvis du ikke var den heldige vinder af Shanes Julepakkekalender, så husk at du kan købe den HER. Så støtter du samtidig en vældig GOD SAG. 

OG hvis der nu skulle være en hjælpsom og meeeget sød læser der ude, der ved hvordan man kopiere Random.org over på bloggen, så må du meget gerne forklare mig det :-)

Tak til alle, fordi I ville være med og Glædelig jul :-)
 
Til  sidst skal jeg huske at sige tillykke til Shane, for han har nemlig fået en voldsomt fin pris i dag. Årets Børnerettighedspris af Red Barnet. Tillykke dit Store Legebarn! :-)

3 kommentarer:

  1. Når du er på Randoms hjemmeside, og har trukket et vindertal - kopier i computers hukkomelse skærmbillede ved at trykke Ctrl + Print Screen (knappen øverst i højre side af tastaturet). Gå bagefter i dit billedprogramm, og sæt det ind med Ctrl + V, og beskær og rediger billedet.
    Det problem havde jeg også engang... :o)
    Mvh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak Elena! Det var jo slet ikke så svært, når man altså bare ved hvordan ;-)

      Slet

Dejligt at du læser med. Skrive endelig en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...