"Velkommen til mit laboratorium. Her bliver der forsket i indtryk og udtryk."

onsdag den 14. november 2012

Katteme et godt tilbud...

Efterårets dårligste nyhed må så absolut være, at den skønneste børnetøjsbutik i Århus lukker. Kiddo på Frederiks Gågade holder i øjeblikket ophørsudsalg. Thea vil have mere tid til sine børn og det er jo et argument der er til at tage at føle på. Kiddo vil helt sikkert blive savnet. :-( Men intet er så skidt, at det ikke er godt for noget. nu har jeg hentet mine kjoler og sager. Og da jeg ikke har lagerplads herhjemme, har jeg besluttet at holde udsalg i min Amio Shop og det er der vel nok nogen der kan få glæde af :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du læser med. Skrive endelig en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...