"Velkommen til mit laboratorium. Her bliver der forsket i indtryk og udtryk."

fredag den 20. april 2012

Tandfeérne flyver...








































Tandfeérne flyver fra reden. Der må være mange børn der taber tænder i øjeblikket, for nu syntes jeg der er ved at blive tomt her i reden. Ynglings niecen har selvfølgelig fået sin tandfe og selvom der godt kan gå lang tid før hun taber tænder, så er hun begyndt at tænke meget over "hende-den-lille-der-kan-flyve-og-som-samler-på-tænder". I morges skrev hun et lille brev til tandfeen for at sige, at hun altså rigtig gerne ville med op at flyve, når hun kom forbi. Der er nu to sedler i pungen, og den ligger i sengen om aftenen og hygger med bamse. Bare så sødt. :-) Hvis du gerne vil have en tandfe skal du være hurtig for der er kun 4 tilbage og jeg ved ikke hvornår jeg får mulighed for at sy nogle flere. De er nemlig lavet i det skønneste håndfiltet uld fra Nepal og det er ikke nemt at finde. Man kan købe masser af hobbyfilt men det er faktisk mest af af alt lavet af syntetiske fibre og har heller ikke den rigtige tykkelse eller indfarvning. Hvis du ved hvor jeg kan købe 100% ren håndfiltet uldfilt så skriv endelig til mig, det ville være en stor hjælp :-)
 

6 kommentarer:

  1. De er simpelthen så fine dine små tandfeer. Jeg så dem for første gang igår, hvor jeg også fandt din blog, og synes bare det er en genial idé :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina, jeg ærgrer mig kun over at jeg ikke fik ideen noget før, manglede sådan én da min søn var mindre :)

      Slet
  2. Har en stor pige på snart 6 år som drømmer om rokketænder.
    Hvor meget er det du tager for sådan en lille tandfe?

    Mvh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette, de koster 120,- kr inkl. fragt :-)

      Slet
  3. Hvor er de søde :-)
    Tak for en spændende dag til Spring ud. Glæder mig til at følge med her på bloggen.

    SvarSlet
  4. Enig med Alice, hvor er de bare søde. Ville ønske at jeg havde en der skulle have besøg af tandfeen :-)

    Tak for en dejlig dag, idag.
    Glæder mig til at følge med på din blog

    KH
    Rikke http://enartkunst.dk

    SvarSlet

Dejligt at du læser med. Skrive endelig en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...